Organisatie
Klachtenprocedure
Heb je een klacht?
Het kan gebeuren dat je een klacht hebt over de HartenHoeve. Een klacht is dat je aangeeft dat je ontevreden bent over hoe je behandeld wordt door de HartenHoeve of een medewerker van de HartenHoeve. Er zijn meerdere mogelijkheden beschikbaar om je klacht kenbaar te maken.
Voor klanten
Manegeklanten vragen we om hun klacht allereerst bespreekbaar te maken via een instructeur of door een mail te sturen naar de administratie. Kom je er niet uit? Dan mag je contact opnemen met onze onafhankelijke klachtenfunctionaris Jacobien Falk. Zij zal met je kijken wat de beste vervolgstappen zijn om tot een oplossing te komen.
Voor cliënten
Voor cliënten in de zorg is Stichting DrieslagZorg aangesloten bij het Klachtenportaal Zorg en heeft een klachtenregelement voor cliënten HartenHoeve.
Klik hier voor de hele klachtenprocedure voor cliënten.
Voor medewerkers
Medewerkers hebben hun eigen klachtenprocdeure. We vragen altijd eerst zelf de klacht te bespreken met een teamleider of de bestuurder. Kom je er niet uit, dan kun je contact opnemen met de vertrouwenspersoon Channa Fonteijn of klachtenfunctionaris Jacobien Falk.